BestPrice.gr
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ

Πολιτική επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες (μετά την παραλαβή), το προϊόν που παραλάβατε. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση.

Η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται με δική σας χρέωση και χρησιμοποιώντας την εταιρεία μεταφοράς της επιλογής σας.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώσετε το δελτίο επιστροφής μέσω του site μας ή τηλεφωνικά και το δέμα να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Τα στοιχεία και η διεύθυνση επιστροφής του προϊόντος είναι:

Baby Paradise

Μπαϊμπά 12

Αγρίνιο – Τ.Κ. 30131

Τ/Φ : 26414 – 01145

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να επιστρέψετε το προϊόν. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου παραλάβουμε το προϊόν ή μέχρις ότου παράσχετε αποδείξεις ότι εσείς στείλατε πίσω το προϊόν (όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο).

Σε περίπτωση αντικαταβολής, η εταιρεία μας θα καταθέσει το χρηματικό ποσό σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε

Σε περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν της παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος σε άλλο νούμερο ή/και σε άλλο χρώμα.

Αναλυτικά για να είναι εφικτή η επιστροφή θα πρέπει:

α. Το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί και

β. Το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής & δελτίο επιστροφής).

Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.

Αντίθετα, εφ’ όσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν την Εταιρεία.

Η Εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος, μόνο εφ’ όσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της. Οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς. 

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας και της ετικέτας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σε περίπτωση επιστροφής παραγγελθέντος προϊόντος, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 26414 – 01145 (οι ημέρες και ώρες λειτουργίας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών αναφέρονται κατωτέρω).